Organizatorem konkursu „Kryształy PR-u” jest Grupa PRC Sp. z o.o. z siedzibą w Czeladzi, zaś ogłoszenie wyników miało miejsce w Katowicach podczas Ogólnopolskiej Konferencji „PR w samorządzie”.
Celem konkursu „Kryształy PR-u” jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw jednostek samorządów terytorialnych jako inspiratorów nowatorskich i kreatywnych działań i rozwiązań. Udział w konkursie był bezpłatny.
Ocenie podlegała działalność prowadzona w ciągu ostatnich dwóch pełnych lat kalendarzowych. Pod uwagę brane były takie kryteria, jak liczba fanów, w tym liczba aktywnych fanów, liczba osób, które „o tym mówią”, liczba osób, które „były tutaj”.
Ponadto oceniane były podejmowane działania mające na celu zaangażowanie fanów, np. konkursy oraz sposób promocji wydarzeń specjalnych organizowanych przez miasto. Ocenione także wszelkie działania dodatkowe, takie jak: wykorzystywanie narzędzi oferowanych przez portale społecznościowe czy działania promocyjne mające na celu zachęcenie mieszkańców do aktywnego uczestnictwa w działaniach z zakresu social media podejmowanych przez miasto.
Przypomnijmy, że Urząd Miejski promuje miasto i aktualne wydarzenia z nim związane za pośrednictwem takich portali społecznościowych, jak Facebook, Twitter, Golden Line. Dużą sympatią użytkowników Internetu cieszy się miejski blip.
Wyróżnienie dla magistratu. Za aktywną promocję na portalach internetowych
Urząd Miejski zdobył dla Radomia wyróżnienie w konkursie „Kryształy PR-u” w kategorii najlepszy wizerunek miasta w mediach społecznościowych.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu