Trwa stopniowa rozbiórka peronu trzeciego, która obejmuje demontaż wiaty. Rozebrano także przylegające do niego tory 4 i 8. W finalnym etapie jest rozbiórka torów nr 10 i 3. Wyburzona została również wiata nad schodami, a zegary i tablice, które informowały pasażerów zostały zdemontowane.
Na stacji Radom przebudowany zostanie układ torowy oraz perony, które zyskają nowe zadaszenie, ławki i tablice informacyjne. Odnowione zostanie również przejście podziemne łączące plac dworcowy z ulicą Władysława Domagalskiego. Pasażerowie korzystający z przystanków pomiędzy Radomiem i Warszawą zyskają nowe, wyższe, a przez to wygodniejsze perony. Więcej na temat przebudowy stacji pisaliśmy tutaj.
Po zamknięciu dworcowego tunelu mieszkańcy, którzy z centrum chcą się pieszo dostać np. na Ustronie muszą nadrabiać spory kawałek. Obecnie przejście jest możliwe albo przejściem podziemnym na ul. Słowackiego albo przez wiadukt znajdujący się nad al. Grzecznarowskiego.
O pierwszych pracach na stacji Radom pisaliśmy tutaj.
Fanpage Kolej na Radom - kliknij tutaj.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>