Treść pisma prezentujemy w całości:
"Rok 2011 miał być szczególnym jeśli chodzi o rozwój infrastruktury drogowej dla Ziemi Radomskiej. W planach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad było rozpoczęcie przebudowy drogi krajowej nr 7 na odcinku Młodocin – Skarżysko Kamienna do standardów drogi ekspresowej oraz budowa zachodniej obwodnicy Radomia. Modernizacja drogi krajowej nr 7 jest szczególnie ważna dla układu komunikacyjnego kraju. Niestety, rozpoczęcie obu inwestycji zostało odsunięte w czasie ze względu na brak środków finansowych w budżecie.
Na przełomie września i października ubiegłego roku odżyły nadzieje mieszkańców Ziemi Radomskiej na rychłe rozpoczęcie inwestycji. Wszystko to za sprawą wypowiedzi ówczesnej minister Ewy Kopacz, która zapewniała o rychłym rozpoczęciu inwestycji. Przebudowa drogi krajowej nr 7 na odcinku Młodocin – Skarżysko Kamienna, miała być finansowana z oszczędności, które pozostały w budżecie GDDKiA po przeprowadzonych przetargach w 2011 roku. Decyzja w tej sprawie miła być podjęta do końca ubiegłego roku.
W związku z powyższym zwracam się do Pana Ministra o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania: w jakiej wysokości oszczędności powstały w budżecie GDDKiA po przeprowadzonych przetargach w 2011 roku? Na jaki cel zostały przeznaczone środki z przywołanych oszczędności? Kiedy rozpocznie się przebudowa drogi krajowej nr 7 na odcinku Młodocin – Skarżysko Kamienna do standardów drogi ekspresowej? Kiedy rozpocznie się budowa zachodniej obwodnicy Radomia? Czy Ministerstwo Transportu zaangażuje środki budżetowe w budowę południowej obwodnicy Radomia łączącej drogi krajowe nr 7 i 9?"