Pisma, tej samej treści, do ministra transportu i prezesa zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe przygotował radny Damian Maciąg, a rada na ostatniej sesji przyjęła je jednogłośnie. Poza satysfakcją z uwzględnienia modernizacji linii kolejowej do stolicy w planach do 2015 roku, radni mieli drobne uwagi. „Mając na uwadze komfort i bezpieczeństwo pasażerów Rada Miejska w Radomiu wnioskuje o uzupełnienie projektu modernizacji o zadaszenia przykrywające wszystkie perony oraz przestrzeń między peronami, z wyłączeniem ich odcinków przed zabytkowym budynkiem dworca. Ponadto wnosimy o zmianę nazwy dworca Radom na Radom Główny.
Zmiana taka ułatwi orientację pasażerów, kiedy powstaną nowe projektowane przystanki osobowe, a także będzie zgodna z dotychczasową praktyką nazywania dworców głównych, nawet w miastach o wiele mniejszych od Radomia” - napisali radni.