Spot przygotowuje krakowska firma DEMO Effective Launching, która jest twórcą strategii marki Radom. Ekipa filmowa wraz z młodymi statystami zainstalowała się na placu przed gmachem Corazziego.
Młodzi radomianie, którzy w naszym spocie wystąpią, to przeważnie studenci, ale nie tylko. Są także uczniowie. Poza tym nasi pracownicy zachęcali do udziału w filmie młodych ludzi w barach, w pubach, w restauracjach. Nasi aktorzy dostaną duże, prostokątne plansze, na których są litery składające się na hasło „Siła w precyzji”. Ułożą logotyp trzymając plansze nad głową. W filmie będzie też prezydent Andrzej Kosztowniak – powiedział nam Maciej Turkawski z DEMO Effective Launching, koordynator projektu.
Spot ma trwać osiem sekund, a jego premiera planowana jej podczas eventu 6 listopada. Potem będzie można go oglądać w lokalnej telewizji.
Na wewnętrzną kampanię promującą strategię marki Radom mają się składać różne elementy – billboardy, gadżety, reklamy audiowizualne i eventy. Miasto przeznaczy na nią niecałe 300 tys. zł.