W badaniach, które zostały przeprowadzone w październiku br. klienci PolskiBus.com bardzo wysoko ocenili jakość świadczonych przez firmę usług.
Flota PolskiBus.com, wygodne, skórzane i rozchylane siedzenia, dogodne rozkłady jazdy i atrakcyjne ceny biletów były najczęściej wymieniane jako powód tak wysokiej satysfakcji. Już ponad 1 850 000 pasażerów skorzystało z usług PolskiBus.com. Bez wątpienia, obecność firmy na polskim rynku i wysoka jakość wpływa na to, że pasażerowie podróżują częściej. Aż 92% ankietowanych przyznało, że oferta PolskiBus.com zachęciła ich do dalszych podróży. Dla PolskiBus.com ważny jest fakt, że wskaźnik bardzo zadowolonych pasażerów w październiku br. wzrósł do 67%. To o 9 punktów więcej w porównaniu do badań przeprowadzonych przez przewoźnika w marcu 2012 r.
Bezpłatny dostęp do Internetu został uznany za jedno z najważniejszych udogodnień zapewnianych przez przewoźnika na pokładach autokarów. Pasażerowie docenili także czyste toalety i możliwość umycia rąk. Bilety w korzystnych cenach, a także wysoka jakość autokarów okazały się najważniejszymi powodami, dla których pasażerowie wybierali podróż z PolskiBus.com.
Badania komentuje Dyrektor Zarządzający PolskiBus.com, Piotr Bezulski: „Jestem bardzo zadowolony z wyników badań, które przeprowadziliśmy. To ważne dla wszystkich pracowników PolskiBus.com, że nasi klienci są usatysfakcjonowani z jakości usług, które świadczymy. Pasażerowie widzą także, że mogą na nas polegać”. Dodaje także: „Cieszę się, że mogliśmy poznać opinie naszych pasażerów. Prawie 100% satysfakcja pasażerów sprawia, że chcemy cały czas doskonalić usługi, które zapewniamy” .
* Dane pochodzą z ankiet przeprowadzonych przez PolskiBus.com w marcu i październiku 2012. Badania zostały przeprowadzone wśród pasażerów przewoźnika na wszystkich obsługiwanych przez niego trasach. W badaniach wzięło udział 13 877 respondentów. W marcu było to 11 699 osób, a w październiku 2 178 osób.
A co sądzą na ten temat nasi Czytelnicy?
******
PolskiBus.com to polski przewoźnik autokarowy. W jego korzystnej cenowo ofercie pasażerowie znajdą szybkie i komfortowe połączenia międzymiastowe w Polsce i Europie.
PolskiBus.com obsługuje aż 11 tras. Tym samym dociera do 21 polskich miast: Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Gdańska, Katowic, Kielc, Krakowa, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Ostrowca Świętokrzyskiego, Ostródy, Piły, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Szczecina, Torunia, Warszawy, Wrocławia i Zakopanego. Ponadto PolskiBus.com obsługuje 5 europejskich lokalizacji: Berlin, Lotnisko Berlin Schönefeld, Bratysławę, Pragę i Wiedeń. Na polskim rynku przewoźnik jest obecny od czerwca 2011 r. Do tej pory z usług przewoźnika skorzystało ponad 1 850 000 pasażerów.
W skład floty PolskiBus.com wchodzą wyłącznie nowoczesne, klimatyzowane autokary. Na pokładzie każdego pojazdu pasażerowie mają dostęp do bezpłatnego Internetu, gniazdek elektrycznych znajdujących się pod każdym siedzeniem, a także skórzanych foteli. PolskiBus.com nie pobiera żadnych ukrytych opłat za przewożony bagaż. Na wybranych trasach, pasażerowie otrzymują bezpłatne, ciepłe lub zimne napoje, przekąski a także lody.
Ceny biletów rozpoczynają się już od 1 zł + 1 zł opłaty rezerwacyjnej. Najlepszym sposobem, aby zarezerwować bilet jest odwiedzenie strony internetowej www.polskibus.com. Bilety można zakupić także w stacjonarnych punktach sprzedaży w wybranych miastach.