Środa 25 września
Aurelii, Kleofasa, Władysława
RADOM aktualna pogoda

Marka Radom: będzie kampania wizerunkowo-informacyjna!

ts 2011-07-14 11:30:00

Miasto ogłosiło konkurs na kampanię wizerunkowo-informacyjną „Precyzja jest w nas”.
 

Konkurs ogłoszony został ponownie, ponieważ podobny, ogłoszony w roku ubiegłym, nie został rozstrzygnięty.  Wpłynęła nań  bowiem zaledwie jedna oferta, która nie spełniała do końca wymogów regulaminowych.

Przedmiotem konkursu jest przygotowanie i przedstawienie założeń kreatywnych dla kampanii w tym m.in.:
- spójnej koncepcji kreatywnej, zgodnej z założeniami Strategii Marki Radom i przypisanymi jej wytycznymi graficznymi,
- storyboardów i scenariuszy reklam audiowizualnych,
- layoutów projektów graficznych, przypisanych proponowanym formom przekazu,
- scenariuszy eventów, lub innych form plenerowych,
- projektów i opisów działań w internecie,
- projektów, opisów (również ilościowych) gadżetów, ze wskazaniem sposobów dystrybucji,
- opisów, scenariuszy i projektów zaplanowanych przez uczestnika konkursu, a nie wskazanych wyżej działań, w tym działań ambientowych i działań z zastosowaniem nietypowych form marketingowych.

Przygotowanie i przedstawienie założeń realizacji kampanii obejmuje natomiast m.in.:
- wykazanie wszystkich proponowanych kanałów komunikacji, użytych do przeprowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej w Radomiu oraz w regionie (preferowane gminy: Jedlnia Letnisko, Jastrzębia, Jedlińsk, Zakrzew, Wolanów, Kowala, Skaryszew, Gózd, oraz miastach: Pionki, Kozienice, Skaryszew, Wierzbica),
- propozycję (scenariuszy) działań niestandardowych, przygotowywanych z użyciem oryginalnych i skutecznych form i narzędzi komunikacji, z przedstawieniem uzasadnienia co do skuteczności i efektywności danego narzędzia,
- wykaz działań public relations realizujących założenia kampanii, jak i działań wspomagających prace nad realizacją kampanii,
- przygotowanie analizy ryzyka wystąpienia sytuacji kryzysowych i opracowanie zasad postępowania w przypadku ich wystąpienia
- propozycję wstępnego harmonogramu wszystkich działań,
- przedstawienie proponowanych form przebadania odbioru i czytelności przekazu wszystkich koncepcji kreatywnych oraz merytorycznych kampanii,
- przedstawienie symulacji przypuszczalnych zasięgów medialnych w dotarciu do grup docelowych.

Kampania będzie częścią realizacji strategii marki Radom, która została opracowana przez agencję Demo Effective Launching z Krakowa, a następnie przyjętej w formie uchwały przez radę miasta Radomia.

Zaproszenie wystosowane przez prezydenta Radomia Andrzeja Kosztowniaka do prac w sądzie konkursowym przyjęli radni pracujący wcześniej w komisji ds. marki Radom: Jakub Kowalski (PiS), Jerzy Zawodnik (PO) i Bohdan Karaś (SLD). Ekspertem zewnętrznym jest z kolei Adam Mikołajczyk z CEO/Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, wcześniej redaktor naczelny wydawnictwa Brief for Poland.

Uczestnik konkursu, którego praca zostanie uznana przez sąd konkursowy za najlepszą otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki. Całościowy koszt realizacji nie przekroczy kwoty 300.000,00 zł. brutto.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych