Według RI nikogo nie trzeba przekonywać w jak fatalnym stanie jest magistrala. "Z drugiej strony między Warszawą a Krakowem to jedyna praktycznie linia równoleżnikowa i marnowanie jej potencjału byłoby w naszym przekonaniu ogromną niegospodarnością".
Stowarzyszenie jest jednak pewne, że inwestycje będą, szczególnie, że co rusz słyszy się o nadwyżkach środków w związku z problemami w realizacji dużych projektów (m.in na linii Łódź-Warszawa). "Pieniądze te pójdą na konieczne rewitalizacje. Pytanie: ile trafi na linię nr 22?"
Interpelują w sprawie magistrali kolejowej nr 22
Stowarzyszenie Radomskie Inwestycje zdecydowało się skierować do Ministra Transportu, Budowcniwa i Gospodarki Morskiej interpelację z pytaniem jakie inwestycje remontowe i rewitalizacyjne planowane są na magistrali kolejowej nr 22 Radom-Tomaszów.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu