Chętni do wzięcia udziału w konkursie mieli za zadanie przygotować i przedstawić założenia kreatywne dla kampanii, w tym m. in.: scenariusze reklam audiowizualnych oraz eventów lub innych form plenerowych, projekty graficzne oraz projekty i opisy działań w Internecie oraz gadżety i inne nietypowe formy marketingowe. Koszt maksymalny wykonania prac realizowanych na podstawie pracy konkursowej to 300 tys. zł.
Na konkurs do Urzędu Miejskiego wpłynęły dwa wnioski. Złożyły je Business Consulting spółka z o.o. z Katowic oraz Sadowski spółka z o.o. z Krakowa. Do 10 sierpnia uczestnicy konkursu muszą złożyć kompletne już oferty konkursowe.
Przypomnijmy, że pierwszy konkurs, ogłoszony 6 sierpnia 2010 roku został unieważniony. Wówczas wpłynęła nan tylko jedna oferta (Sadowski sp z o.o. - Demo Effective Launching), która nie spełniała wymogów regulaminowych.
Teraz zwycięzcę wyłoni sąd konkursowy w skład którego wchodzą oprócz pracowników Urzędu Miejskiego także radni rady miejskiej.