Klienci E.Leclerc będą mogli skosztować tradycyjnie wypiekanego chleba, domowych serów i wędlin oraz innych smakołyków przygotowanych przez polskich wytwórców działających na terenie Radomia i okolic. Jarmarkowi będą towarzyszyć degustacje, konkursy oraz specjalne akcje promocyjne.
Wiele produktów będzie można nabyć po obniżonych cenach bezpośrednio u producentów. Z roku na rok radomski festyn cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród wystawców, jak i odwiedzających go klientów E.Leclerc. To owoc coraz większego zainteresowania polskich konsumentów rodzimymi produktami wysokiej jakości i pochodzącymi ze sprawdzonych źródeł.
- Kolejna edycja imprezy zorganizowanej przez E.Leclerc jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii ruchu, której celem jest wspieranie rozwoju lokalnych rynków. Prowadzona od lat polityka zaowocowała m.in. zapoczątkowanym w 2011 roku projektem „Producenci Lokalni”, który pomaga lokalnym przedsiębiorcom nawiązywać współpracę z siecią oraz umieszczać swoje wyroby w ofercie supermarketu - twierdzi.
O E.Leclerc
E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. Ta najdłużej działająca w Polsce, bo aż od 1995 roku, sieć super i hipermarketów, nie jest wielkim koncernem, tylko stowarzyszeniem niezależnych przedsiębiorców.
E.Leclerc to znak firmowy, pod którym zrzeszeni są niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w niezależny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot - mała firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w kraju, w którym działa. E.Leclerc jest stowarzyszeniem przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju zawodowym i równocześnie na wspieraniu społeczności lokalnych.
W roku 2012 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2771 milionów złotych, czyli o 4,6% więcej w stosunku do roku poprzedniego. W pierwszym kwartale 2012 roku została również laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 w kategorii Hipermarket.
Sieć obecnie zatrudnia 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw. Wszystkie sklepy marki Billa zakupione w 2010 roku od Rewe Group są obecnie niezależnie działającymi spółkami zarządzanymi przez polskich przedsiębiorców.