Wtorek 26 listopada
Delfiny, Lechosława, Konrada
RADOM aktualna pogoda

Precyzja jest w nas. Jak przekonać mieszkańców?

nika 2011-10-27 16:08:00

Rusza kampania informacyjno-wizerunkowa marki Radom. Przekonać się do hasła „Siła w precyzji” i utożsamić z nim radomianie będą mogli podczas eventu zaplanowanego na 6 listopada, a potem za pomocą reklam i tekstów sponsorowanych w mediach.

Koncepcja kampanii została przygotowana w oparciu o założenia strategii marki Radom i jest pierwszym etapem wdrażania strategii. - Poprzez tę kampanię chcemy przekazać mieszkańcom założenia strategii, wytłumaczyć im, dlaczego mamy taki, a nie inny pomysł na promocję Radomia i przekonać ich do hasła „Siła w precyzji”. Jeśli bowiem nie przekonamy mieszkańców, to wychodzenie z taką koncepcją marki na zewnątrz będzie bardzo trudne – uważa Artur Standowicz, szef Kancelarii Prezydenta i jednocześnie przewodniczący komisji konkursowej.

Zdaniem Adama Mikołajczyka, z Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, Radom –wdrażając strategię - idzie drogą zwycięzców, czyli m.in. Poznania i Lublina, które jakiś czas temu zdecydowały się wypromować markę miasta. - Radom ma opracowaną nowoczesną tożsamość. Teraz radomianie muszą tą nową tożsamością przesiąknąć – przekonuje Adam Mikołajczyk.

- Musimy pracować nad mentalnością radomian tak, żeby chcieli się chwalić Radomiem; musimy zmienić swoje myślenie o mieście, w którym żyjemy – twierdzi Jakub Kowalski, członek komisji ds. strategii marki Radom. - Mam nadzieję, że już niedługo będziemy czytać, że Radom jest miastem szczęśliwych ludzi.

Kampania potrwa do końca listopada, a rozpocznie ją event w Resursie Obywatelskiej, który zaplanowano na niedzielę, 6 listopada. Można przyjść z całą rodziną, bo organizatorzy – DEMO Effective Launching - przygotowali konkursy, zabawy i gry, które mają nas przekonać, że „precyzja jest w nas”. Radomianie zobaczą także ośmiosekundowy spot reklamujący „Siłę w precyzji”. W następnych dniach ze strategią marki Radom zapoznawać się będziemy poprzez reklamy w lokalnych prasie, radiu i telewizji oraz w internecie.

W tej chwili konkurują ze sobą nie tylko produkty, ale także miasta. Żeby pozyskiwać inwestorów, żeby do Radomia przyjeżdżali młodzi ludzie studiować, musimy się wyróżniać. Temu właśnie służy wdrażanie strategii marki. My jesteśmy na początku drogi – przekonuje prezydent Andrzej Kosztowniak.

Strategia marki Radom oparta na haśle „Siła w precyzji” jest wynikiem analizy badań, dokumentów strategicznych, wywiadów i konsultacji. Prace nad nią trwały kilka miesięcy. DEMO Effective Launching szukało pozytywnej cechy, która łączy radomian, a jednocześnie wyróżnia ich na tle innych miast polskich i europejskich. Badania wskazały na przemysłowy charakter miasta oraz zawodowe i techniczne kompetencje mieszkańców, dlatego krakowska firma główne cele oparła na aspektach gospodarczych właśnie, powiązanych z techniką i precyzją.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych