- Aktualnie realizujemy szereg inwestycji w całej Polsce. Chcemy również uczestniczyć w rozwoju Radomia, gdzie w przyszłości planujemy otworzyć sklep Castorama. Tereny w pobliżu ulicy Żółkiewskiego to lokalizacja o bardzo dużym potencjale, która umożliwia stworzenie setek miejsc pracy – Janusz Lella, Dyrektor Generalny Castorama Polska.
Zarząd Castoramy Polska uzależnia swoją ostateczną decyzję o rozpoczęciu inwestycji i terminie jej realizacji od przyjęcia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który obejmie teren pomiędzy ulicami Żółkiewskiego, Energetyków i Brzustowskiej. Z punktu widzenia spółki kluczowe są również warunki powstania sklepu, które zostaną ustalone z władzami Radomia.
- Castorama, jako firma realizująca kolejne inwestycje w całym kraju współpracuje z lokalnymi władzami, często wspierając je w modernizacji okolicznej infrastruktury. Również w Radomiu przewidujemy możliwość uczestniczenia w przebudowie dróg w pobliżu naszego sklepu. Zależy nam, aby dojazd do niego był bezpieczny i komfortowy. Jednocześnie udział w modernizacji musi być adekwatny do skali naszej inwestycji. Chcielibyśmy uczestniczyć w planowaniu przebudowy drogi i zaangażować się w nią finansowo – dodaje Janusz Lella, Dyrektor Generalny Castorama Polska.
W każdym nowym sklepie spółka Castorama Polska zatrudnia na stałe ponad sto osób. Aby zapewnić im właściwe kwalifikacje firma przeprowadza szereg szkoleń, m.in. produktowych czy z zakresu obsługi klienta. Spółka współpracuje też z lokalnymi firmami m.in. dostawcami roślin i firmami transportowymi.
Sklepy Castorama zapewniają klientom dostęp do ponad 50 tys. produktów budowlanych, remontowych, ogrodowych i dekoracyjnych. Zgodnie z polityką handlową spółki zapewnia ona asortyment w najniższych cenach na rynku. W sytuacji, w której klient w ciągu 15 dni od zakupu w Castoramie znajdzie w innym miejscu dokładnie taki sam, tańszy produkt, zostaje zwrócona mu różnica. Klienci sieci mogą również skorzystać z szeregu usług dodatkowych takich jak: docinanie drewna, dorabiania kluczy, mieszanie farb, obszywanie wykładzin i dywanów, transport i wiele innych.
Castorama Polska posiada 67 sklepów na terenie całego kraju: 60 działających pod marką Castorama i 7 działających pod marką Brico Depot. W ciągu kilku lat spółka planuje otwarcie kolejnych 50 inwestycji w całym kraju.
***
Firma Castorama Polska Sp. z o.o. istnieje na rynku polskim od 1994 roku. Posiada już 67 sklepów (w tym 60 sklepów Castorama i 7 sklepów Brico Depot) na terenie całego kraju, o łącznej powierzchni handlowej 450 tys. m2 i zatrudnia około 10 tys. pracowników. Sklepy Castorama zajmują pierwsze miejsce w kategorii DIY („do it yourself”) w Polsce. Klienci doceniają nasze starania i po raz kolejny nagrodzili nas Godłem „Jakości obsługi”.