Wypełniony formularz nadal można też złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Radomiu, ul. Kilińskiego 30 (pok. 19) oraz w Referacie Centrum Organizacji Pozarządowych, Wydziału Komunikacji Społecznej, Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego w Radomiu, ul. Rynek 15. Projekty do Budżetu Obywatelskiego można również zgłaszać drogą elektroniczną przez stronę www.konsultacje.radom.pl.
Propozycje projektów do Budżetu Obywatelskiego na 2023 rok może zgłosić każdy mieszkaniec Radomia. Każdy wniosek musi mieć pisemne poparcie co najmniej 3 osób. W projekcie wnioskodawcy powinni określić m.in. jego cele, krótki opis, uzasadnienie realizacji projektu, zakres działania oraz szacunkowy kosztorys.
Listę projektów, które trafią pod głosowanie poznamy do 24 maja, a samo głosowanie odbędzie się w dniach od 1 do 21 czerwca. Wyniki głosowania zostaną ogłoszone do 24 lipca.