Obecnie jesteśmy w 96% na ukończeniu tej inwestycji. Do końca tego roku zamierzamy tą budowę zakończyć, aby móc oddać ją mieszkańcom Radomia - zapowiedział rzecznik prasowy Polskich Linii Kolejowych.
Przejście podziemne, które połączy centrum Radomia z osiedlem Ustronie - będzie w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bowiem zamontowane zostaną windy. Cała inwestycja, dzięki której na dworcu kolejowym w Radomiu wybudowane zostały trzy nowe perony, nowe tory, tunel dworcowy, czy lokalne centrum sterowania - wyniosła 100 mln zł.
- Inwestycja ta ma przede wszystkim poprawić komfort podróży pasażerów, ale wraz z komfortem ma również poprawić bezpieczeństwo w ruchu pociągów - dodał Karol Jakubowski.
Całość robót obejmuje odcinek torowy o długości 4,3 km. - Udało nam się wykonać zakres praktycznie w 100%. Prace trwać będą do końca roku. Faza w którą teraz wchodzimy, ma doprowadzić do tego, żeby prace zostały zakończone i odebrane w założonym wcześniej terminie - powiedział Romuald Mądry, dyrektor PLK - odpowiedzialny za modernizowany odcinek linii kolejowej nr 8.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>