Od wczoraj na stronie internetowej urzędu marszałkowskiego www.mazovia.pl znaleźć można wszystkie niezbędne do składania roszczeń formularze oraz informacje, jakie dokumenty, gdzie i w jakich terminach można je składać. Dla wszystkich klientów biura podróży Alfa Star uruchomiony został także specjalny adres mailowy: alfastar@mazovia.pl. Już od wczoraj do urzędu napływają pierwsze wnioski o roszczenia.
Ważna informacja dla klientów! Alfa Star posiada trzy gwarancje ubezpieczeniowe wystawione przez Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce. Pierwsza na kwotę 24,6 mln zł obejmuje okres od 17 września 2013 r. do 16 września 2014 r., druga na kwotę 19,4 mln zł obejmuje okres od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r., a trzecia na kwotę 20 mln zł – od 17 stycznia 2015 r.
W związku z tym najmniej czasu na złożenie dokumentów mają klienci, którzy wykupili wycieczki przed 17 września 2014 r. – ich czas na składanie roszczeń upływa już 16 września br.! Turyści, którzy zakupili wycieczki miedzy 17 września 2014 r a 16 stycznia 2015 r., mogą składać roszczenia do 16 stycznia 2016 r. Najwięcej czasu na składanie roszczeń mają klienci, którzy wykupili usługą w Alfa Star po 17 stycznia br. – termin na ubieganie się o roszczenie upływa we wrześniu 2016 r.
Stan na 3.09 - godz. 14:00
Urząd marszałkowski województwa mazowieckiego sprowadził już do kraju większość turystów biura podróży Alfa Star. Wczoraj do Polski wróciło blisko 200 osób, głównie z Hurghady w Egipcie. W sumie w kraju jest już 1300 turystów. Poza granicami nadal przebywa ok. 200 osób, które będą wracały w kolejnych dniach. W większości będą to powroty planowe. Do urzędu marszałkowskiego zgłaszają się już także klienci Alfa Star, którzy chcą odzyskać pieniądze za niezrealizowane wyjazdy.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>