Profil skupiający handlowców z ulicy Moniuszki powstał w grudniu ubiegłego roku. Pierwszą tego typu inicjatywę podjęli przedsiębiorcy z ulicy Focha, oni jako pierwsi dostrzegli potencjał na Facebook'u. Więcej na temat pisalismy tutaj. - O tym, że istnieje podbny profil dowiaduję się dopiero teraz, szczerze mówiąc nie miałem o nim pojęcia – mówi Michał Kucharski-Winter, pomysłodawca profilu Moniuszki Ulica Handlowa.
- Pomysł narodził się rok temu, póki co sam zachęcam hadlowców z ulicy Moniuszki, aby dołączyli do profilu. Sam wyszukuję ciekawe oferty i promocje, a następnie zamieszczam je na stronie – mówi. - Te osoby, które do nas dołączyły już zauważają pozytywny skutek takiego działania. Ale w profilu nie chodzi jedynie o kwestie finansowe. Moniuszki jest troche opuszczona przez radomian. Jak zauważyłem, jedynie szybko prze nią pędzą w innym kierunku. A mnie chodzi o to, aby ich tu na chwilę zatrzymać. W naszym rejonie jest wiele sklepów i punktów z ciekawą ofertą, dlatego właśnie zachęcam do robienia zakupów w tym miejscu – dodaje Kucharski-Winter.