Zjawisko “szyldozy”, czyli chaosu reklamowego i zaśmiecających przestrzeń publiczną reklam, umieszczanych bez koncepcji na budynkach, źle zaprojektowanych, stłoczonych blisko siebie, blaknących na słońcu - to zmora współczesnych polskich miast.
- Zainspirowani podobnymi akcjami, które obywały się min. w Gdyni i w Lublinie, chcemy przez nasz konkurs wyrazić zaniepokojenie kondycją reklamy zewnętrznej w Radomiu i w całej Polsce; wywołać dyskusję, czy takich reklam chcemy w naszych miastach - opowiada Mateusz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media.
Właściciele niewielkich firm, sklepików czy punktów usługowych mogą liczyć na atrakcyjną zmianę, w dodatku bezpłatnie. Adver Media, producent form reklamowych i szyldów, wymieni wybrany przez mieszkańców Radomia szyld na nowy. Uwzględni zarówno kontekst, jak i stosowaną przez daną firmę identyfikację wizualną.
Do konkursu mogą się zgłosić tylko właściciele firm i sklepów, ale głosować może już każdy. Te głosy będą dla organizatorów ważną wskazówką, gdzie wymiana jest najbardziej pożądana.
Konkurs rozpoczyna się 8 sierpnia. Zgłoszenia - zarówno drogą elektroniczną, jak i za pośrednictwem poczty - przyjmowane będą do 31 sierpnia. Kolejnych 11 dni organizator przeznacza już tylko na głosowanie, które odbędzie się z pomocą sieci społecznościowej Facebook.
Wyniki konkursu i zwycięzcę, który otrzyma nowy szyld, poznamy w połowie września. Więcej informacji o akcji można znaleźć klikając tutaj.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>