Przewodnie hasła konkursu brzmiały: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” oraz „Fashion w świecie post-pandemic”. Uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować kolekcję kapsułową czyli taką, która składa się z różnych asortymentów – dodatków pasujących do siebie. Studenci mieli wybór i projektowali dla jednej z marek własnych Spółki CCC, czyli Gino Rossi, Lasocki, Jenny Fairy czy Sprandi.
Uznanie jury zdobyła kolekcja Justyny dla marki Sprandi. Poza nagrodą pieniężną laureatka otrzymała także możliwość odbycia stażu w Dziale Kreacji Grupy CCC.
Oprócz Wydziału Sztuki naszego Uniwersytetu Grupa CCC nagrodziła również studentów z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. W tym roku zrealizowane zostaną także kolejne odsłony konkursu we współpracy z uczelniami artystycznymi w całym kraju. Dodatkowo po zakończeniu wszystkich edycji, spółka ma zamiar wyprodukować i wprowadzić do sprzedaży wybrane kolekcje.