W 2014 roku, w ramach Programu edukacyjnego, "Łaźnia" zorganizowała spotkanie z warszawskim Stowarzyszeniem Miasto Moje A w Nim, które stawia sobie za cel uporządkowanie chaosu reklamowego w polskiej przestrzeni publicznej. W wyniku tej inicjatywy doszło do wspólnego posiedzenia Komisji Kultury i Komisji Rozwoju Miasta Rady Miejskiej w dniu 18 marca 2015 r. w kwestii estetyki miasta.
We wrześniu 2015 roku, w znacznej mierze dzięki staraniom Stowarzyszenia, została uchwalona przez Sejm tzw. ustawa krajobrazowa, mająca chronić i porządkować polską przestrzeń publiczną, dając podstawę do działań lokalnych w tym zakresie.
Działania mające na celu poprawienie estetyki miasta jednocześnie nie godząc w interesy żadnej ze stron. Celem nie jest całkowite usunięcie reklamy z przestrzeni publicznej, a uporządkowanie jej wykonania i umieszczania.
W trosce o reklamowy porządek w Radomiu
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>