Autorem zwycięskiego projektu jest Dawid Celek. Na drugim miejscu uplasował się projekt Sabiny Twardowskiej.
Uzasadnienie Komisji Konkursowej:
I miejsce: Praca Dawida Celka - projekt autora najpełniej odnosi się do tematyki konkursu, zawiera w sobie czytelne symbole Radomia, ważne wydarzenia i postaci związane z miastem. Luźno rozrzucone elementy wpisane w obrys serca, stwarzają pozytywny odbiór projektu, obrazując Radom, jako miasto dynamiczne, nowoczesne i różnorodne. Praca jest bardzo uniwersalna, sprawdzi się na wielu gadżetach skierowanych do różnych grup wiekowych i będzie doskonałą promocją miasta.
II miejsce: Praca Sabiny Twardowskiej - autorka w ciekawy i ilustracyjny sposób zobrazowała Radom. Projekt zawiera elementy odnoszące się do historii miasta - postać Jacka Malczewskiego, zawiera elementy architektoniczne - budynki fabryczne oraz związki Radomia z lotnictwem. Ujęcie tematu z przymrużeniem oka, w zabawny i humorystyczny sposób wywołuje na twarzy odbiorcy uśmiech i w pozytywnej formie przedstawia Radom. Projekt sprawdzi się na wielu gadżetach reklamowych dla zróżnicowanych grup wiekowych.
Do tej pory na miejskich gadżetach umieszczano logo promocyjne miasta - "Radom - siła w precyzji"