9 czerwca 2014r. rozpoczęła się Ogólnopolska Kampania Społeczna „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” zainicjowana przez Związek Pracodawców Browary Polskie. Ogólnopolska inicjatywa skierowana jest przeciwko pijanym kierowcom i związanym z tym brakiem reakcji na określone ich zachowania i społecznemu przyzwoleniu na „jazdę na podwójnym gazie”.
Charakterystyczny znaczek z napisem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” pojawił się na puszkach piwa produkowanych przez browary, które należały do Związku Pracodawców Browary Polskie już w 2008 roku. W 2009 roku znaczek można było oglądać w reklamach telewizyjnych a od 2011 roku oznaczenie pojawiło się na wszystkich reklamach audiowizualnych piwa. W roku 2014 decyzją piwowarzy zrzeszonych w związku inicjatorów znaczek wcześniej zarezerwowany dla opakowań i reklam piwa stał się symbolem manifestu trzeźwych kierowców.
Dla osób solidaryzujących się z inicjatywą symbolem poparcia idei akcji ma być naklejenie znaczka „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” na tylnej szybie samochodu.
Naklejki z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” będą wykorzystane przez radomskich policjantów w najbliższym czasie, podczas działań profilaktycznych realizowanych przez policjantów służby prewencyjnej, w tym ruchu drogowego na terenie całego powiatu.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>
Radomska policja promuje kampanię ''Nigdy nie jeżdżę po alkoholu''
Komenda Miejska Policji w Radomiu przyłącza się do Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Jednym z narzędzi akcji są naklejki z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, które wykorzystane zostaną w trakcie działań profilaktycznych realizowanych przez policjantów służby prewencyjnej, w tym ruchu drogowego na terenie całego powiatu.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu