Zgodnie z aktualnie obowiązującym regulaminem przewozu osób i rzeczy autobusami komunikacji miejskiej w Radomiu, posiadacze biletów okresowych na jedną lub dwie linie mogą podróżować wyłącznie tymi liniami, na które te bilety zostały wystawione.
- Informowaliśmy o tym pasażerów już kilkakrotnie poprzez ogłoszenia na przystankach, mimo to nadal zdarzają się osoby nieznające tych regulacji – mówi Dariusz Dębski, rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji. Faktycznie, od kilku tygodni na przystankach autobusowych można zobaczyć ogłoszenia MZDiK informujące, że na tego typu biletach nie można podróżować autobusami innych linii niż te, które zostały określone.
Uprawniony albo podróżny może złożyć do przewoźnika reklamację, gdy nie zgadza się z treścią wezwania do zapłaty i może udowodnić, że posiadał ważny dokument przewozu lub dokument poświadczający jego uprawnienie do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego Pasażerowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji od wezwania do zapłaty w terminie 7 dni od daty jego wystawienia.
Reklamacje należy wnosić wyłącznie w formie pisemnej do firmy kontrolerskiej Reflex - osobiście albo za pośrednictwem poczty (decyduje tu data stempla pocztowego). Przekroczenie tego terminu do wniesienia reklamacji spowoduje odmowę jej rozpatrzenia. Uwaga: jeżeli pasażer chce, żeby dopuścić jako dowód nagranie z monitoringu, powinien zgłosić to w ciągu 7 dni od daty zdarzenia. Monitoring jest zainstalowany w większości autobusów firmy ITS oraz w najnowszych pojazdach MPK.
Do reklamacji powinny być dołączone oryginały dokumentów dotyczących zawarcia umowy przewozu (w szczególności bilet na przejazd). Więcej na ten temat sposobu składania reklamacji tutaj.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>