– Ogłaszamy przetarg, który wymaga zachowania pełnej procedury unijnej, z dużym wyprzedzeniem czasowym, aby zapewnić płynne przejęcie obowiązków przez nowych wykonawców i ciągłość obsługi mieszkańców – mówi sekretarz miasta Rafał Czajkowski, któremu podlega biuro zamówień publicznych w UM.
Ewentualne korekty wynikać będą z doświadczeń wynikających z dotychczasowego funkcjonowania systemu odbioru odpadów w mieście. Na przykład, latem zwiększona zostanie częstotliwość odbioru odpadów zielonych.
– Cały proces powinien odbyć się płynnie, praktycznie niezauważalnie dla mieszkańców, bo usługa świadczona będzie na podobnych jak dotąd zasadach - dodaje sekretarz.
Informacja o tym, jaka firma wywozi od nas odpady, a także harmonogram ich odbioru, trafi do naszych skrzynek pocztowych przed październikiem. Nie będzie potrzeby składania nowych deklaracji.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>