Przypomnijmy, że list intencyjny ws. powołania Radomskiej Strefy Gospodarczej został podpisany w Radomiu 6 lutego tego roku. Podpisali go wojewoda mazowiecki, prezydent Radomia, Państwowa Agencja Rozwoju Przemysłu i Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
Główny cel, jaki przyświeca projektowi to nowe miejsca pracy. Zdaniem prezesa PAIIZ Sławomira Majmana, Radom ma potencjał na stworzenie 6-8 tysięcy takich miejsc. Przedsiębiorcy, którzy zostali zaangażowani do stworzenia RSG chcą sprawdzić, jakie nowe dziedziny przemysłu można zaaplikować do Radomia i czy na tym gruncie odnajdą się nowe centra biznesowe.
Szczegóły projektu są w fazie opracowania. Zgodnie z zapowiedziami z początku lutego mamy je poznać za kilka tygodni. Prezydent Radosław Witkowski wyraził wówczas nadzieję, że do powołania Radomskiej Strefy Gospodarczej dojdzie jeszcze w tym półroczu. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Zatrudnienie w Wydziale Obsługi Radomskiej Strefy Gospodarczej obejmuje 11 etatów. Dyrektorem został Krzysztof Turek, główny specjalista nieistniejącego już Biura Obsługi Inwestora. Stanowisko zostało przyznane na zasadzie wewnętrznego awansu. Dyrektor nowo powstałego wydziału bezpośrednio podlega wiceprezydentowi Radomia, Rafałowi Rajkowskiemu, któremu prezydent Radomia zlecił koordynowanie prac związanych z powołaniem RSG.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>