Wtorek 12 listopada
Renaty, Witolda, Czcibora
RADOM aktualna pogoda

Nowatorski pomysł PGE Obrót S.A. Ambasador Jakości także w Radomiu!

kk, Piotr Wróbel 2013-08-13 10:40:00

Już w drzwiach Biura Obsługi Klienta przywita petenta Ambasador Jakości. Zanim Klient trafi na stanowisko obsługi, Ambasador udzieli mu wcześniej rad i wskazówek oraz pomoże przy wypełnieniu i kompletowaniu dokumentów. To nowatorski pomysł na polskim rynku w zakresie obsługi Klienta wdrożony przez PGE Obrót S.A., wdrożony także w radomskim biurze.

Zadaniem Ambasadorów Jakości jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na obsługę. Dlatego Klienci tuż po wejściu do placówki otrzymują pomoc od Ambasadora, który nie tylko udziela podstawowych informacji i pomaga poradzić sobie z dokumentami, ale  także dokonuje  identyfikacji sprawy. – Zdarza się bowiem, że Klient ustawia się w kolejce w Biurze, a tymczasem dowiaduje się ode mnie, że ze swoją sprawą powinien udać się do Dystrybucji – mówi Justyna Waltoś, Ambasador Jakości w BOK w Rzeszowie.

Pilotażowy program Ambasador Jakości jest odpowiedzią na wymagania rynku. - Ciągle zmieniamy się dla Klienta, aby spełniać jego oczekiwania – mówi Alicja Radziejewska, Wiceprezes PGE Obrót S.A. – W myśl tej filozofii przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że Klienci życzą sobie, aby w naszych BOK-ach była osoba, która pomoże im zaraz po wejściu do biura.

Pomysł został wdrożony w 12. najczęściej odwiedzanych placówkach obsługi, tj. w Rzeszowie, Zgierzu, Łodzi, Białymstoku, Przemyślu,  Pruszkowie, Legionowie, Konstancinie Jeziornie, Lublinie, Radomiu oraz Kielcach.

Kim są Ambasadorzy Jakości? - Są gospodarzami Biur. Własnymi siłami przeszkoliliśmy ich zarówno z zakresu wiedzy merytorycznej jak i obowiązujących standardów obsługi. Są to młodzi i otwarci ludzie doceniający wartość marki, na rzecz której pracują – mówi Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót S.A.

Pomysł okazał się „strzałem w dziesiątkę”, o czym świadczą komentarze Klientów. Pani Janina Kowalska, Klientka BOK w Zgierzu, wypowiadając się podczas przeprowadzonej sondy, powiedziała: - Już od dłuższego czasu wybierałam się do Biura, ale zwlekałam, bo bałam się formalności oraz czekania w kolejce. Tymczasem zarówno mnie jak i mojego męża, od razu, na progu biura przywitała miła pani i pomogła wypełnić dokumenty. Kupiliśmy dom i teraz trzeba załatwić wszystkie formalności. To bardzo dobry pomysł, że w waszym Biurze jest ktoś, kto może pomóc takim osobom, jak my.

Ambasador Jakości w Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. – obejrzyj film o jego pracy na: http://www.youtube.com/user/gkpge
 

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych