W ogłoszonym w maju przetargu na rozbudowę ulicy Okrzei rywalizowało pięć firm. Najkorzystniejsza okazała się oferta przedsiębiorstwa z Radomia. Roboty na odcinku pomiędzy ulicami Puławską i Metalową rozpoczęły się w wakacje, a ich koniec nastąpił jesienią. 29 października przeprowadziliśmy odbiór końcowy zadania.
Część ze znajdującej się na tej ulicy starej kostki pomiedziowej została wykorzystana jako podbudowa nowej jezdni. - Zadaniem wykonawcy było w pierwszej kolejności zbudowanie kanalizacji deszczowej, usunięcie kolizji sieci elektrycznych, a potem wymiana wszystkich krawężników i obrzeży. Wykonawca ułożył także nowe chodniki, wymienił nawierzchnie zjazdów i wybudował dwie zatoki postojowe – mówi Dariusz Dębski, rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji.
Nowa jezdnia o szerokości sześciu metrów ma teraz nawierzchnię z betonu asfaltowego. Przy okazji zostało przebudowane skrzyżowanie z ulicą Metalową, gdzie wcześniej był tylko nieformalny wyjazd przez pozostałości po dawnym trawniku, ponadto skorygowana została geometria skrzyżowania z ulicą Puławską. Po obydwu stronach ulicy Okrzei pozostały pasy zieleni, ale urządzone od nowa. Całe zadanie było realizowane w ramach tak zwanych inwestycji czynowych.