Po zmianie numeru IP przez dostawcę internetu (sytuacja niezależna od MZDiK!) znowu działa System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, możliwość doładowywania kart przez internet, a także interaktywna mapa sieci komunikacji wraz z wyszukiwarką (rkm.mzdik.radom.pl). Do odwołania nie funkcjonuje natomiast aplikacja myBus, ponieważ jej producent będzie musiał wskutek tej zmiany zaktualizować ją, a potem wystawić dla wszystkich użytkowników nową wersję - do pobrania na smartfony. Przepraszamy pasażerów za niezależne od nas utrudnienia w działaniu aplikacji - czytamy na mzdik.pl.
MZDiK. Lokalizację autobusów można teraz sprawdzać tylko na interaktywnej mapie
Aplikacja myBus, umożliwiająca sprawdzanie lokalizacji poszczególnych autobusów miejskich, chwilowo nie działa. Spowodowane to było pracami dostawcy internetu, w wyniku których zmienił się numer IP. Do czasu przywrócenia funkcjonowania aplikacji bieżące czasy przyjazdów można sprawdzać na mapie pod adresem: rkm.mzdik.radom.pl - informuje miejska spółka.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu