Czwartek 28 listopada
Zdzisława, Lesława, Go¶cierada
RADOM aktualna pogoda

LPP SA rozszerza ofertę w Galerii Słonecznej

kk, Katarzyna Nagrodzka 2013-01-03 18:24:00

LPP SA wprowadzi do Galerii Słonecznej w Radomiu nową markę. Zamierza też rozbudować istniejące sklepy.

SINSAY to najnowszy brand w portfelu spółki LPP SA, którego pierwsze sklepy otwarte zostaną 1 marca 2013 roku. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. Już w drugim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50.

Nasze marki - Reserved, Mohito, Cropp Town i House - cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Galerii Słonecznej. Jesteśmy tu od samego początku - od otwarcia tego największego w regionie centrum handlowego - w kwietniu 2011 roku. Przez ten czas mieliśmy okazję przekonać się o potencjale tego miejsca. Jesteśmy przekonani, że młodzi mieszkańcy Radomia i okolic docenią również naszą nową markę - SINSAY - mówi Robert Madej, przedstawiciel LPP odpowiedzialny za ekspansję.

I’m good but not an angel - to motto marki SINSAY, nowej propozycji  dla modnych nastolatek lubiących zaskakiwać i szukających nietuzinkowych projektów. Niewątpliwym atutem marki będą przystępne ceny, umożliwiające nastolatkom zakupy wymarzonych T-shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów. Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15 - 24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projekty powstają z myślą o młodych paniach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. SINSAY będzie zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo. Znakiem rozpoznawczym marki będą T-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Jedną z podstawowych zasad strategii LPP SA są działania mające na celu wzmacnianie pozycji marek na rynku. Planujemy więc również rozwijać nasze brandy, funkcjonujące już w Galerii Słonecznej. Marka HOUSE zyska dodatkową powierzchnię. Salon MOHITO zostanie przeniesiony na parter, do ponaddwukrotnie większego lokalu - komentuje Robert Madej.

LPP SA to lider wśród polskich firm odzieżowych. Od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Firma systematycznie rozwija sieć salonów i wzmacnia pozycję swoich marek: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO oraz PROMOSTARS. Spółka korzysta z kilku kanałów dystrybucji swoich produktów. Głównym z nich jest sprzedaż detaliczna poprzez sieć własnych sklepów firmowych zlokalizowanych w centrach handlowych.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych