SINSAY to najnowszy brand w portfelu spółki LPP SA, którego pierwsze sklepy otwarte zostaną 1 marca 2013 roku. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. Już w drugim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50.
Nasze marki - Reserved, Mohito, Cropp Town i House - cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Galerii Słonecznej. Jesteśmy tu od samego początku - od otwarcia tego największego w regionie centrum handlowego - w kwietniu 2011 roku. Przez ten czas mieliśmy okazję przekonać się o potencjale tego miejsca. Jesteśmy przekonani, że młodzi mieszkańcy Radomia i okolic docenią również naszą nową markę - SINSAY - mówi Robert Madej, przedstawiciel LPP odpowiedzialny za ekspansję.
I’m good but not an angel - to motto marki SINSAY, nowej propozycji dla modnych nastolatek lubiących zaskakiwać i szukających nietuzinkowych projektów. Niewątpliwym atutem marki będą przystępne ceny, umożliwiające nastolatkom zakupy wymarzonych T-shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów. Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15 - 24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projekty powstają z myślą o młodych paniach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. SINSAY będzie zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo. Znakiem rozpoznawczym marki będą T-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.
Jedną z podstawowych zasad strategii LPP SA są działania mające na celu wzmacnianie pozycji marek na rynku. Planujemy więc również rozwijać nasze brandy, funkcjonujące już w Galerii Słonecznej. Marka HOUSE zyska dodatkową powierzchnię. Salon MOHITO zostanie przeniesiony na parter, do ponaddwukrotnie większego lokalu - komentuje Robert Madej.
LPP SA to lider wśród polskich firm odzieżowych. Od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Firma systematycznie rozwija sieć salonów i wzmacnia pozycję swoich marek: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO oraz PROMOSTARS. Spółka korzysta z kilku kanałów dystrybucji swoich produktów. Głównym z nich jest sprzedaż detaliczna poprzez sieć własnych sklepów firmowych zlokalizowanych w centrach handlowych.