Z szacunków MZDiK wynika, że większość osób używających bilety okresowe ma je już zakodowane na kartach miejskich. - Ci, którzy wciąż korzystają z wersji papierowych, powinni w najbliższym czasie postarać się o własną kartę miejską. Przypominamy, że od początku lipca tego roku wszystkie bilety okresowe będziemy oferowali tylko w wersji elektronicznej, czyli zakodowane na kartach miejskich - mówi Dariusz Dębski, rzecznik MZDiK.
Nie będzie zatem można kupić papierowych odpowiedników. Wypełnienie oraz złożenie wniosku o wydanie karty trwa zaledwie kilka minut. - Zapraszamy do jednego z naszych punktów firmowych, a szczególnie działającego od pół roku punktu przy ulicy Limanowskiego 74, naprzeciwko kościoła na Borkach, obok przystanku w kierunku Potkanowa i Południa - zachęca rzecznik.
Osoby mieszkające w południowej części miasta mogą tam załatwiać sprawy szybciej niż w punktach w Śródmieściu, gdzie niejednokrotnie są większe kolejki. Pawilon jest duży, więc wniosek o wydanie RKM można wypełnić również w środku, przy stoliku.
Na gotową kartę pasażerowie czekają obecnie nie więcej niż kilka dni niezależnie od tego, w którym punkcie składają swój wniosek. Szczegółowe informacje o zasadach wydawania i korzystania z Radomskiej Karty Miejskiej można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej MZDiK - w dziale Karta miejska/ Vademecum karty. Kliknij tutaj, aby przejść.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>