Od kandydatana na stanowisko dyrektora ZUK wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o gospodarce komunalnej, o gospodarce nieruchomościami; o ochronie przyrody, o podatkach i opłatach lokalnych, prawo zamówień publicznych, KPA oraz rozporządzeń do w/w ustaw.
Wymagane są również staranność i rzetelność, zaangażowanie w pracy, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność organizowania pracy własnej oraz kierowania zespołem ludzi oraz umiejętność pracy w stresujących warunkach, pod presją czasu.
Pożądane jest ponadto doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami i finansami publicznymi. Wszyscy zainteresowani swoje oferty mogą składać do 13 kwietnia. Informacje dokumentach niezbędnych do aplikowania na stanowisko dyrektora ZUK znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej. Kliknij tutaj.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>