Firmowy punkt na Borkach z pewnością będzie udogodnieniem dla pasażerów nie tylko z tej dzielnicy, ale także dla tych, którzy mieszkają na Halinowie, Wośnikach, Jeżowej Woli, Potkanowie, Żakowicach i Południu. W tej części miasta nie było bowiem do tej pory takiego pawilonu - najbliższy znajdował się przy Traugutta, naprzeciwko dworca. Punkt przy Limanowskiego 74 jest czynny w dni powszednie i w soboty w godzinach od 7 do 19.
- Jak już wcześniej informowaliśmy premiowaliśmy tutaj aktywność, spostrzegawczość, dokładność, regularność, a częściowo również estetykę oraz staranność wypełniania ankiet. Nie braliśmy pod uwagę tylko liczby wykonanych przejazdów, chociaż w wielu przypadkach ilość szła w parze z jakością – wyjaśnia Dariusz Dębski, rzecznik MZDiK.
Wyróżniono następujące osoby:
- Kamil Gembal: rekordzista pod względem liczby przejazdów podczas testów (ponad 1200) i oddanych ankiet (79);
- Wiktor Karbarz: drugi w statystyce, często sprawdzał działanie systemów od pętli do pętli, a nie tylko wybiórczo;
- Andrzej Brylski: regularnie dostarczał nam wypełnione ankiety (prawie 50 sztuk), przygotował też podsumowanie;
- Elżbieta Warchoł: dokładnie opisała wszelkie zauważone usterki, zwracając uwagę na sporo ważnych szczegółów;
- Filip Przepiórka: oprócz ankiet przekazywał nam także własnoręcznie wykonane tabele oraz własne spostrzeżenia;
- Sylweriusz Kalita: przekazał nam sporo istotnych informacji, zaś wypełnione ankiety dostarczał do nas na bieżąco;
- Łukasz Krupecki: dokładnie opisywał dostrzeżone nieprawidłowości, spisując nawet symbole błędów z monitorów;
- Bartłomiej Wlazło: regularnie dostarczał nam ankiety, wypełniając tabele wręcz kaligraficznym charakterem pisma;
- Dominik Czubak: także wykazał się dużym zaangażowaniem i regularnością w przekazywaniu wypełnionych ankiet;
- Jakub Sałuda: jako jeden z nielicznych uczestników testów zauważył niektóre usterki, których inni nie dostrzegali.