• Prezent Marzeń na święta [KLIKNIJ I WYGRAJ]
Kryteria oceny ofert w przetargu to: cena (70 proc.), termin realizacji (25 proc.) i okres gwarancji (5 proc.). Podstawowy czas realizacji to 50 miesięcy.
Konsorcjum Strabag (polski oddział), Strabag Rail (Niemcy), Strabag Rail (Czechy), Strabag Altalanos Epito (Węgry), ZUE, Budimex zaoferowało najniższą cenę oraz 43-mięsięczny czas realizacji.
- W odniesieniu do terminu realizacji i okresu gwarancji oferta złożona przez konsorcjum jest analogiczna do ofert złożonych przez pozostałych uczestników przetargu - podało ZUE, które ma 33 proc. udziałów w konsorcjum. PKP PLK nie upubliczniły dotychczas protokołu z otwarcia ofert.
Wadium w przetargu ustalono na 4,3 mln zł. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, jeżeli w przetargu zostaną złożone co najmniej trzy oferty niepodlegające odrzuceniu. Kryterium oceny ofert w aukcji będzie cena.
To jedno z dwóch ostatnich postępowań na trasie z Warszawy do Radomia. Drugi z trwających przetargów obejmuje odcinek Warka - Radom o długości blisko 41 km.
W ramach obu postępowań wybrani wykonawcy zaprojektują, a następnie od podstaw zmodernizują linię kolejową. Na odcinku Warka - Radom zostanie również wybudowany drugi tor.
Jak zapowiadały PKP PLK, wszystkie prace przewidziane na linii pomiędzy Warszawą a Radomiem spowodują, że podróż na trasie skróci się do ok. 70 minut w przypadku najszybszego połączenia dalekobieżnego.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>