Pierwszego dnia na scenie Kotłownia odbyła się premiera monodramu „Biesiada u hrabiny Kotłubaj” w reżyserii Błażeja Peszka i wykonaniu Małgorzaty Maślanki, która tego wieczoru obchodziła 30-lecie pracy artystycznej. Publiczność bardzo ciepło przyjęła spektakl i długimi oklaskami podziękowali za ogrom pracy Małgosi.
Na Dużej Scenie zaprezentowany został spektakl „Iwona, księżniczka Burgunda” w reżyserii Adama Orzechowskiego z gdańskiego Teatru Wybrzeże. Aktorzy od razu porwali Widzów do wspólnej zabawy, by później uczynić z nich współwinnych zbrodni.
Drugi dzień rozpoczęła debata „Pisanie to JA! Autobiografia jako poszukiwanie tożsamości”,. Spotkanie poprowadził Michał Pabian, który rozmawiał z Justyną Sobolewską oraz Radosławem B. Maciągiem.
Na scenie Kameralnej przenieśliśmy się do dalekiej „Ameryki” za sprawą Teatru Polskiego im. H. Konieczki z Bydgoszczy. A na dużej scenie znów zagościła „Iwona, ksieżniczka” w reż. Jarosława Tumidajskiego z Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, tym razem w zupełnie innym wydaniu.
Po spektaklach odbyły się rozmowy w Studiu Festiwalowym, które poprowadziła Barbara Marcinik z Polskiego Radia Trójka. Rozmowy są dostępne na profilu Facebook Teatru Powszechnego w Radomiu.
Spektakle ocenia jury w składzie: Agata Grenda, Lena Frankiewicz, Łukasz Maciejewski, Jacek Wakar.