Środa 30 października
Zenobii, Przemysława, Edmunda
RADOM aktualna pogoda

Polki boją się techniki, zdają się na intuicję

Brandscope, red. cr 2015-03-08 12:00:00

Spośród 1,8 mln osób, które w 2014 roku skorzystały z assistance, 43 procent to kobiety. Jaką pomoc cenią sobie najbardziej? Kobiety najczęściej korzystają z assistance samochodowego - ponad 100 tysięcy kobiet dzwoni każdego roku po pomoc do zepsutego pojazdu. To wprawdzie wg statystyk Mondial Assistance tylko 26% wszystkich tego typu wezwań, ale…  

Co 13 Polka skorzystała z pomocy

Z badania Rynek usług assistance widziany oczami klientów przeprowadzonego w lutym tego roku przez Nielsen Polska na zlecenie Mondial Assistance i po nałożeniu na nie danych demograficznych wynika, że z pomocy assistance w 2014 roku skorzystała co 13 Polka mieszkająca w mieście.

- Bardzo często kobiety, zanim zadzwonią po assistance do uszkodzonego samochodu wcześniej kontaktują się ze swoim mężem czy partnerem, a ten zamawia pomoc. Być może wynika to z mniejszej pewności siebie w ocenie kwestii technicznych do jakiej przyznaje się wiele kobiet. Zazwyczaj ich intuicja jest jednak prawidłowa: mąż, partner czy kolega i tak dzwoni po assistance – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Niezależnie od tego kto dzwoni po pomoc, wsparcie przy zepsutym samochodzie jest dla Pań ważne i dobrze oceniane. Wg cytowanych badań o 27 p. p. wzrosła z roku na rok ilość kobiet pozytywnie oceniających samochodowe assistance. Już więcej niż co druga kobieta (posiadająca usługi bankowe lub ubezpieczeniowe) docenia możliwość wybawienia z kłopotu przy samochodzie i pomoc jaką na drodze może jej udzielić nie partner, kolega, czy przejeżdżający akurat mężczyzna, ale wykwalifikowany fachowiec na telefon.

Wieczne jutro kontra teraz

Wg badań kobiety lepiej oceniają też pomoc medyczną, jak np. domowe wizyty lekarskie w ramach ubezpieczenia (wzrost o 17 procent), assistance turystyczne (o 31 procent) i assistance domowe np. interwencję elektryka czy ślusarza (o 26 procent).

- Ta ostatnia liczba to być może odpowiedź na męski styl obsługi domowych usterek, zawierający się w niekończącym się „zrobię to jutro”. Kobiety zwracają uwagę na usługi pozwalające zaoszczędzić czas i ułatwić życie. Od assistance medycznego, dzięki któremu możemy umówić wizytę domową lekarza w przypadku np. choroby dziecka, przez interwencję specjalisty, gdy w piątkowy wieczór przestanie działać internet, aż po serwis concierge, czyli pomoc przy rezerwacji biletów, organizacji przyjęcia czy ślubu.

Oferta usług assistance jest na tyle bogata, że każda z pań może dobrać odpowiedni pakiet, dostosowany do swoich potrzeb. Właściwie to brakuje chyba tylko assistance do otwierania słoików - mówi Piotr Ruszowski. Spośród usług assistance czy ubezpieczeń, niektóre produkty dostępne na rynku wyróżniają się jako szczególnie przydatne dla kobiet.

Wśród nich wymienić możemy chociażby Bezpieczną Torebkę. To ubezpieczenie na wypadek kradzieży damskiej torebki, zapewniające zwrot kosztów - częstokroć kosztownej - torebki, ale także wsparcie ślusarza przy wymianie zamków (bo z torebką mogły zaginąć klucze), czy gwarancję zwrotu kosztów wyrobienia nowych dokumentów. W tym ubezpieczeniu ubezpieczyciel może zaoferować także ubezpieczenie telefonu

Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych