– Pierwsza edycja kampanii edukacyjno-ekologicznej „Lekcje ciepła”, którą nasza spółka zrealizowała jako dostawca ciepła systemowego, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony uczniów klas IV radomskich szkół podstawowych. Projekt, który miał na celu edukację oraz ukształtowanie postaw proekologicznych u dzieci, przyniósł oczekiwane efekty. Dlatego też postanowiliśmy kontynuować tę ideę i przystąpiliśmy do II edycji projektu – mówi prezes Radpecu Tomasz Nita.
Kampania edukacyjna, podobnie, jak poprzednia, będzie prowadzona w szkołach podstawowych na terenie Radomia i będzie skierowana do uczniów klas IV. Projekt ma na celu kształtowanie postaw proekologicznych u dzieci, edukację w zakresie racjonalnego korzystania z ciepła, jak również zrozumienie procesu produkcji ciepła i ciepłej wody.
– Cieszę się, że miejska spółka Radpec zdecydowała się zorganizować kolejną edycję tej kampanii. Coś, co się dobrze sprawdza należy kontynuować. W zeszłym roku w lekcjach ciepła wzięło udział 700 uczniów z 32 szkół. Chcemy poszerzać i rozwijać ich wiedzę na temat odpowiedzialności za otaczające nas środowisko. To zajęcia, które mają pokazać, jak produkuje się ciepło dostarczane do naszych domów i jak być eko oszczędzając ciepło na co dzień – mówi prezydent Radosław Witkowski.
Projekt „Lekcje ciepła” to inicjatywa ogólnopolska, którą „RADPEC” S.A. jako dostawca ciepła systemowego podjął wspólnie z Izbą Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie przy wsparciu władz samorządowych.
II edycja programu „Lekcje ciepła”, podobnie jak pierwsza, została objęta Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Radomia.