Wnioskodawcy, którzy otrzymali powiadomienie są proszeni o dokonanie wpłaty należności za węgiel przelewem na rachunek bankowy:
40 1240 3259 1111 0010 4902 1571
lub kartą płatniczą w Urzędzie Miejskim w Radomiu na stanowisku w Biurze Obsługi Mieszkańca - pokój 19, wejście od ulicy Kilińskiego 30. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko wnioskodawcy oraz adres. Po dokonaniu płatności i weryfikacji wpłaty przez urząd, punkt dystrybucji skontaktuje się z osobami zainteresowanymi w celu odbioru węgla.
Urząd Miejski apeluje, by nie zwlekać z dokonywaniem wpłat i odbiorem węgla. Umożliwi to sprawną kontynuację dystrybucji i odpowiednie zaplanowanie kolejnych dostaw.
Przypomnijmy, że sprzedaż węgla na preferencyjnych warunkach jest prowadzona w oparciu o przepisy tzw. specustawy węglowej. Jest on sprzedawany mieszkańcom Radomia na po cenie 2000 zł brutto za tonę. Cena ta nie zawiera kosztów transportu węgla do nabywcy.
W Radomiu punkty dystrybucji węgla prowadzą dwie miejskie spółki:
- Radpec, ul. Żelazna 7,
- Wodociągi Miejskie, ul. Energetyków 26.