Budowlańcy wzmocnili już podłoże i postawili zachodni przyczółek, kilkadziesiąt metrów za skrzyżowaniem ulic Żeromskiego i Zbrowskiego. Sukcesywnie montowane są także zbrojenia pod kolejne filary obu wiaduktów. Betonowanie podpór odbywa się przy pomocy specjalnych szalunków systemowych, co ułatwia i przyspiesza cały proces. Trwają poza tym kolejne prace fundamentowe, zaś na filarach zlokalizowanych najbliżej torów kolejowych montowane są zbrojenia pod górne belki.
Przypominamy, że nad torami kolejowymi na połączeniu ulic Żeromskiego i Lubelskiej zaplanowano powstanie dwóch nowych, równoległych obiektów o łącznej szerokości 34 metrów i długości około 280 metrów. Pod nimi zostanie wybudowany nowy przystanek kolejowy Radom Wschodni. Usprawni on dotarcie pociągami do Śródmieścia i do lotniska. Przy okazji powstanie połączenie ciągu pieszo-rowerowego przy ulicy Olszewskiego (trasie N-S) z nowym odcinkiem, mającym wkrótce pobiec obok odcinka ulicy Szklanej.
Całe zadanie pochłonie ponad 178,8 miliona złotych. Część finansowana z budżetu miasta, czyli budowa wiaduktu to koszt około 131 milionów złotych, natomiast część kolejowa, czyli peron przystanku Radom Wschodni, to niemal 48 milionów złotych. Zakończenie inwestycji nastąpi latem 2025 roku. Wykonawcą zadania jest wybrana w przetargu firma Trakcja z Warszawy.