Przestrogi będą trafiać za pośrednictwem elektronicznych bilboardów usytuowanych w Radomiu. Gwarantuje to, że każdego dnia wyświetlane tam porady prewencyjne obejrzą tysiące osób jadących samochodami na zakupy, wracających z pracy czy czekających na autobus.
Na spotach znalazły się między innymi informacje, jak dojechać bezpiecznie do celu, przypomnienie o zapinaniu pasów bezpieczeństwa, czy też właśnie o noszeniu elementów odblaskowych. Pomocą w realizacji i przygotowaniu kampanii służyła firma PirsumView, która jest właścicielem kilku elektronicznych bilboardów w Radomiu.
To kolejny akcja, gdy mazowieccy policjanci do przekazywania ważnych informacji prewencyjnych wykorzystują nową formę przekazu medialnego, jaką są elektroniczne bilboardy. Nie każdy przecież ma czas na czytanie prasy czy oglądanie telewizji, a dzięki takim działaniom policjanci mają nadzieję dotrzeć z poradami do dużej liczby mieszkańców miasta.