Cel kampanii "Precyzja jest w nas" to zapoznanie mieszkańców Radomia z podstawowymi założeniami strategii marki Radom oraz próba ich przekonania do konieczności zmiany wizerunku miasta zgodnie z wytycznymi, które znalazły się w strategii. Firma DEMO wskazała w niej m.in. na takie strategiczne cele miasta, jak:
* zbudowanie silnej marki gospodarczej o charakterze przemysłowym,
* wypromowanie Radomia jako ważnego ośrodka edukacyjnego o profilu technicznym,
* stworzenie marki kulturalnej spójnej z pożądanym wizerunkiem oraz wypromowanie postawy przedsiębiorczości i prospołeczności mieszkańców Radomia.
Impreza w "Resursie", która zainaguruje kampanię informacyjno-wizerunkową, obejmować będzie:
- pokaz animacji 3D
- wspólny pokaz precyzji radomian
- konkursy z nagrodami
- występ radomskiej orkiestry Grandioso
- pokaz Just EDI Show wszechstronnie uzdolnionego komika-ekwilibrysty z Radomia.
Ponadto zaprezentowany zostanie 8-sekundowy spot promocyjny, w nagaraniu którego wzięła udział setka radomian.
Początek imprezy w "Resursie Obywatelskiej" przy ul. Malczewskiego o godz. 15.00. Wstęp jest wolny.