Ogłoszenie o przetargu na opracowanie projektów nadruków oraz na dostarczenie gotowych gadżetów reklamowych właśnie się ukazało w Biuletynie Informacji Publicznej miasta. Zamówienie nie może przekroczyć równowartości 193 tys. euro i to cena jest najważniejszym kryterium. Poza tym, by długopisem można było napisać więcej niż dwa zdania, by miarka zwijała się bez problemu, a układanka nie rozleciała po jednej próbie ułożenia.
Gadżetów ma być w sumie 34 rodzaje w pięciu kolorach: granatowym, niebieskim, czerwonym, pomarańczowym i szarym. Na każdym będzie widniało hasło „Radom – siła w precyzji”. Miasto chce zamówić m.in. 3 tys. długopisów z suwmiarką, po pół tysiąca identyfikatorów bagażu i breloczków do kluczy, po 200 sztuk kompletów do manicure'u, kieszonkowych lusterek i 25-częściowych kompletów narzędzi. Z logo Radomia będą też T-shirty i koszulki polo, kubki i szklanki, kredki, zwijane automatycznie stalowe miarki, naklejki na samochód, notesy, parasolki, podkładki pod mysz komputerową. Z nową strategią marki nie kłóci się Radomirek – w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o 200 maskotkach.
Oferty można składać do 28 czerwca.