- Nowym, idealnym i nie nudnym sposobem na promocję jest lipdub, czyli rodzaj teledysku z udziałem jak największej liczby studentów i wykładowców danej uczelni, prowadzony w luźnej konwencji, a opowiadający o ludziach i możliwościach szkoły. Od pewnego czasu większość szkół prześciga się w tego rodzaju produkcjach – mówi Aneta Mirosz, rzecznik prasowy Politechniki Radomskiej.
Realizacja filmu zacznie się w południe 2 czerwca na Wydziale Ekonomicznym i potrwa do późnych godzin popołudniowych. - Projekt ma charakter otwarty i będzie czymś w rodzaju happeningu. Scenariusz uwzględnia kolorowy świat studencki w całej rozciągłości i ilustruje zalety szkoły – tłumaczy Aneta Mirosz. - Wszyscy, którzy wystąpią w lipdubie, mają szansę na długi czas zaistnieć w reklamie uczelni w internecie i nie tylko.
Technika użyta do realizacji filmu będzie skromna, ale pozwalająca uzyskać jakość HD i jednocześnie interesujący efekt merytoryczny. Lipduba Politechniki Radomskiej wyreżyserują Grzegorz Madej i Eliza Kowalewska. Cała filmowa ekipa to entuzjaści ciekawych rozwiązań wizualnych i dźwiękowych.