Materiał reklamowy na zlecenie Tchibo
Lokal Tchibo w radomskiej Galerii Słonecznej został zaprojektowany według nowego konceptu marki, wysuwającego kawę na pierwszy plan. Oprócz nowoczesnej przestrzeni sklepowej do dyspozycji klientów jest łącznie prawie 20 miejsc siedzących wewnątrz i w wyprowadzonym poza sklep ogródku kawiarnianym. W przytulnym wnętrzu i przyjaznej atmosferze można delektować się wysokiej jakości kawą Tchibo zarówno podczas spotkań z najbliższymi, jak i chwil relaksu w pojedynkę.
Debiut Tchibo w Radomiu to także atrakcje i promocje dla klientów, obowiązujące w terminie 26–28 września. Każdego dnia pierwsze 50 osób odwiedzających sklep otrzyma upominki, a wszyscy goście będą mogli skorzystać z 20% rabatu na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food. Dodatkowo na terenie Galerii Słonecznej obecne będą hostessy zachęcające do odkrycia oferty sklepu i coffee baru Tchibo.
Centrum kawowych wrażeń
Serce nowej przestrzeni stanowi nowoczesny coffee bar, co odzwierciedla powrót Tchibo do kawowej tradycji i czerpanie z 75-letniego doświadczenia marki w tym zakresie. W lokalach Tchibo pasja do kawy spotyka się bowiem z profesjonalnym podejściem do jej serwowania. Wykwalifikowani bariści przygotowują napoje z najwyższą starannością, wykorzystując nowoczesny sprzęt i starannie wyselekcjonowane ziarna. Oferta coffee barów obejmuje zarówno kawy klasyczne, tj. Americano, Espresso czy Latte, jak i pozycje z oferty sezonowej. Na wielbicieli kaw białych czekają zaś opcje zarówno z tradycyjnym mlekiem, jak i napojami roślinnymi – np. owsianym. Menu zawiera także przekąski słodki i wytrawne, tj. ciasta i kanapki.
– Wprowadzając naszą ofertę do Radomia, kontynuujemy misję dzielenia się pasją do kawy i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z nią związanych. Z wielką radością zapraszamy mieszkańców do skorzystania z oferty naszego sklepu, który jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Nowoczesny coffee bar z wyprowadzonym poza lokal ogródkiem to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów pragnących nabyć doskonałą kawę, ale także spędzić miło czas w komfortowym otoczeniu – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.
Dla każdego coś dobrego
Usatysfakcjonowani będą również klienci, którzy wolą rozkoszować się aromatem ulubionej kawy w domowym zaciszu. Wykwalifikowani doradcy Tchibo pomogą w wyborze kawy dostosowanej do indywidualnych preferencji - w ofercie nie brakuje wariantów ziarnistych i mielonych oraz rozpuszczalnych. Warto zwrócić uwagę również na ekspresy automatyczne oraz kapsułkowe, a także kawiarki, french pressy, młynki czy spieniacze, które przypadną do gustu zwłaszcza wielbicielom kawy białej.
Nie zapomniano także o fanach oferty non-food od Tchibo, śledzących cotygodniowe kolekcje z takich kategorii, jak odzież dla dorosłych i dla dzieci, artykuły kuchenne, czy elementy dekoracyjne. Z myślą o tym asortymencie wydzielone zostały specjalne regały.
Materiał reklamowy na zlecenie Tchibo