Telewizja to nie tylko rozrywka. To okno na świat. Może ciekawić, inspirować, zachęcać do poszerzania wiedzy. Może odpowiadać na społeczne zapotrzebowanie alternatywy dla tradycyjnej edukacji szkolnej. Coraz popularniejsze uniwersytety dla dzieci, akademie małych odkrywców i im podobne inicjatywy nie są szeroko dostępne poza większymi miastami, dlatego Vectra wprowadza do szerokiej oferty kanał Da Vinci Learning.
Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej, opracowaną z myślą o wszystkich członkach rodziny. Da Vinci Learning ceniony jest nie tylko przez dzieci w różnym wieku, ale również przez dorosłych, którzy, świadomi potrzeb swoich pociech, ich talentów i ciekawości, wiedzą, że oglądanie Da Vinci Learning jest zarówno wartościowym spędzaniem czasu, jak i nauką przez zabawę. Sami rodzice także znajdą w ofercie kanału wiele interesujących pozycji.
„Zawsze cieszy nas uruchomienie nowego kanału tematycznego. Tym bardziej teraz, kiedy uruchamiamy jeden z najlepszych programów edukacyjnych, który w przyjazny sposób edukuje i inspiruje do szukania odpowiedzi na ciekawe pytania. Dzięki temu Da Vinci jest bardzo wartościową pozycją dla dzieci, którym pomaga w codziennej nauce oraz dla wszystkich pragnących zrozumieć funkcjonowanie świata. To jeden z tych programów, które powinny być obecne w każdym domu” – powiedziała Małgorzata Wojtaszko, odpowiedzialna za rozwój oferty programowej w Grupie Vectra.
„Niezmiernie cieszę się z nawiązanej z Vectrą współpracy. To partner niezwykle dla nas ważny. Dzięki podpisanej umowie niemal milion osób, korzystających z oferty cyfrowej Vectra, zyska dostęp do naszego kanału, a tym samym do nauki i edukacji w atrakcyjnej, przyjaznej formie.” – Ferdynand Habsburg, dyrektor zarządzający i pomysłodawca kanału Da Vinci Learning.
Wprowadzenie Da Vinci Learning do oferty Vectry zbiegnie się z rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Kanał dostępny będzie w pakiecie Złotym.