Otwarte spotkanie konsultacyjne odbędzie się 24 października o godz. 17:00 w sali 114 Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30.
Konsultacje społeczne potrwają od 23.10.2024 r. do 6.11.2024 r. Celem konsultacji jest poznanie opinii i oczekiwań mieszkańców, co do procedur prowadzenia konsultacji społecznych Budżetu Obywatelskiego w celu dostosowania zapisów Uchwały nr XCI/890/2023 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 14 marca 2023 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych Budżetu Obywatelskiego z mieszkańcami Radomia zmienionych Uchwałą nr CV/1007/2023 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 27 listopada 2023 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych Budżetu Obywatelskiego z mieszkańcami Radomia.
Formy przeprowadzenia konsultacji:
- anonimowa ankieta,
- otwarte spotkanie konsultacyjne – w dniu 24.10.2024 r. o godz. 17.00, w sali 114 Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30 – spotkanie zostanie potwierdzone na stronie www.konsultacje.radom.pl,
- zbieranie pisemnych uwag i opinii od mieszkańców reprezentujących środowiska organizacji pozarządowych oraz branżowe.
Ankiety oraz pisemne uwagi i opinie należy złożyć:
- – w wersji papierowej w punktach konsultacyjnych:
- – Biuro Obsługi Mieszkańca – ul. Kilińskiego 30 (pok. nr 19),
- – Wydział Promocji Miasta, Komunikacji Społecznej i Turystyki, Wieloosobowe stanowisko ds. komunikacji społecznej, ul. Żeromskiego 53 (pok. 104),
- – Biuro Centrum Organizacji Pozarządowych, Rynek 15.
- – W formie elektronicznej na stronie oraz na adres: konsultacje@umradom.pl.