W związku z powyższym, osoby, które w dniach od 2 grudnia do 5 grudnia (do godz. 6:30) przesyłały korespondencję przez ePUAP do Urzędu Miejskiego w Radomiu, prosimy o kontakt oraz ponowne przesłanie dokumentów przez ePUAP bądź za pośrednictwem innych kanałów komunikacyjnych. Możliwe jest m.in. przekazywanie wniosków, pism, podań w drodze „papierowej” przez biuro podawcze Urzędu.
Obecnie możliwymi konsekwencjami incydentu może być m.in.:
- przedłużone załatwianie spraw przez Urząd Miejski w Radomiu,
- chwilowy brak dostępności niektórych usług oferowanych przez Urząd Miejski w Radomiu za pośrednictwem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego,
- chwilowe utrudnienia w kontakcie z pracownikami Urzędu Miejskiego w Radomiu za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
W przypadku pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z pracownikami Urzędu Miejskiego w Radomiu.