Wtorek 3 grudnia
Franciszka, Ksawerego, Lucjusza
RADOM aktualna pogoda

Galeria Słoneczna w nowej odsłonie

dm 2024-05-07 13:04:00

Mieszkańcy Radomia mogą obserwować kolejną ciekawą zmianę w Galerii Słonecznej. Na fasadach obiektu pojawiło się 10 nowych, wielkoformatowych logotypów. Jest to część większych zmian, zarówno wizerunkowych, jak i funkcjonalnych, zapoczątkowanych w ubiegłym roku. W 2023 roku w stosunku do roku 2022 liczba odwiedzających galerię wzrosła o 5 proc., a właściciel podejmuje kolejne inwestycje w celu rozwoju centrum.

Nowe potrzeby

Współczesne galerie handlowe, podążające za potrzebami klientów, to obecnie nie tylko miejsca wygodnych zakupów, ale przede wszystkim centra spotkań i budowania więzi społecznych. Analizy przeprowadzone przez Polską Radę Centrów Handlowych i firmę badawczą GfK wskazują, że aż 40  proc. odwiedzających tego typu obiekty uznaje wymiar społeczny za ich unikalny atut.

Doskonale rozumieją to zarządzający Galerią Słoneczną – widać to zarówno w zakończonych, jak i nadal prowadzonych inwestycjach. W ubiegłym roku odświeżono klimatyczną i pełną zieleni strefę foodcourt oraz zaaranżowano nową i wygodną strefę dla rodziców z dziećmi. Wdrożono również system zajętości miejsc parkingowych. W strefie zewnętrznej dobiega końca realizacja nowego placu zabaw o powierzchni 500 mkw., na którym zarówno małe, jak i starsze dzieci znajdą mnóstwo atrakcji. W galerii pojawiają się też nowe sklepy, np. w ubiegłym roku popularna Homla, w lutym tego roku Sweet Factory Store, w kwietniu natomiast JD Sport oraz Crazy Bubble. Wśród dostępnych w Słonecznej marek pojawiły się m.in.: Rituals, Tous, Modivo, TK Maxx, e-obuwie, Half Price czy Zara. Brandy te są unikalne w regionie.

– Centra handlowe stają się miejscami, w których ciekawie i w przyjemnym otoczeniu można spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. W tym kontekście szczególnego znaczenia nabiera przyjazna przestrzeń oraz estetyka. Identyfikacja wizualna jest jej istotnym elementem i powinna dobrze wpisywać się w zachodzące zmiany. Odświeżony logotyp jest widocznym dla klientów sygnałem, że zmieniamy się i jesteśmy miejscem, w którym mogą czerpać przyjemność i rozrywkę. Potwierdzeniem tego, że klienci doceniają realizowane zmiany, jest wzrostowy trend w liczbie odwiedzających nasze centrum. W 2023 roku w stosunku do roku 2022 było ich o 5 proc. więcej – mówi Anna Stawczyk, dyrektor Galerii Słonecznej.

Słoneczna w centrum uwagi

Właściciel galerii, czeski fundusz REICO ČS NEMOVITOSTNÍ, oraz zarządzająca nią firma White Star Real Estate, postawili na lifting znaku. Wybrana w drodze przetargu agencja MadeInBrain Studio zaproponowała modyfikację logotypu oraz nadanie mu przestrzennej formy. Zmieniono typografię oraz układ znaku tak, by mocniej podkreślić słowo „słoneczna”.

– Dzięki temu zabiegowi całość nabrała lekkości i zdecydowanie nowoczesnego wymiaru. Słoneczny, pełen życia i radości charakter galerii w odświeżonym znaku podkreślają dodatkowo stosowane w komunikacji energetyczne kolory oraz treści spójne z charakterem miejsca. Całość doskonale wpisuje się w DNA marki, które wyróżnia ją na rynku. Zmiana jest elementem szerszej, realizowanej równolegle transformacji wszystkich elementów składających się na markę Galerii Słonecznej, takich jak: produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji. Wszystkie te działania mają na celu osiągnięcie pozycji lidera na rynku – wyjaśnia Anna Szlaga, marketing manager w White Star Real Estate, nadzorująca i koordynująca proces rebrandingu.

13-metrowy znak na szklanej fasadzie

Zwieńczeniem wielomiesięcznego projektu rebrandingu był, rozpoczęty jeszcze w 2023 roku i zakończony w kwietniu br., proces montażu 10 wielkoformatowych logotypów na zewnętrznych fasadach obiektu.

– Biorąc pod uwagę liczbę elementów do wymiany oraz konieczność odnowienia konstrukcji, na których mocowano nowe logotypy, było to poważne wyzwanie. Największy logotyp, zamontowany na szklanej fasadzie od ul. Galileusza, ma szerokość aż 13 metrów i wysokość ponad 7 metrów. Jako jedyny zawiera sformułowanie „galeria handlowa”. Pozostałe to sam wielkoformatowy sygnet lub jego kombinacja z nazwą Słoneczna. Odpowiedzialna za wykonanie projektu i montaż firma BrandGood, wspólnie z dyrekcją centrum, zadbali w całym procesie inwestycyjnym o ciągłość działania galerii oraz komfort odwiedzających ją klientów – mówi Anna Szlaga.

Inwestycja w przyszłość

Zmiana identyfikacji wizualnej jest elementem szerszej metamorfozy obiektu i wielu innych projektów inwestycyjnych w Galerii Słonecznej, które inwestor zapoczątkował w 2023 roku.

– Inwestycje, które prowadzimy w Galerii Słonecznej służą zarówno klientom, jak i najemcom – podnoszą komfort zakupów, sprawiają, że centrum staje się jeszcze atrakcyjniejsze. Zwieńczeniem kolejnego etapu zmiany jest proces odświeżenia identyfikacji wizualnej. Jest to dowód na to, że poważnie podchodzimy do trendów w branży retail oraz do zmieniających się potrzeb odwiedzających Galerię Słoneczną. Słoneczna Galeria Handlowa w Radomiu jest ważnym składnikiem naszego portfela inwestycyjnego i o zmianach w niej myślimy w kategoriach długoterminowych – Markéta Dostálková, asset manager w REICO ČS NEMOVITOSTNÍ.

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych