Pracownicy wykonawcy inwestycji przystąpili już do betonowania płyty pomostu. Roboty są prowadzone na całym odcinku pomiędzy przyczółkiem za ulicą Zbrowskiego a filarami w okolicach ronda Zapały, na wysokości ulic Szklanej i Olszewskiego. Następnym etapem będzie odcinek nad torami kolejowymi, ale tam belki wiaduktu będą już montowane przy użyciu dźwigu.
Trwają też roboty przy budowie drugiego, równoległego wiaduktu, a także usuwanie tak zwanych kolizji z podziemną infrastrukturą i roboty drogowe w rejonie ulic Średniej i Metalowej.
Całe zadanie pochłonie ponad 178,8 miliona złotych. Część finansowana z budżetu miasta (wiadukt) to koszt około 131 milionów złotych, natomiast część kolejowa (peron przystanku Radom Wschodni) to niemal 48 milionów złotych. Zakończenie inwestycji nastąpi latem 2025 roku, choć pierwszy z dwóch wiaduktów ma być otwarty nieco wcześniej. Wykonawcą tego bardzo istotnego dla naszego miasta zadania jest wybrana w przetargu firma Trakcja z Warszawy.