W sierpniu 2022 r. RockCapital rozpoczął budowę nowego parku handlowego. Obiekt oferuje około 3 400 m² powierzchni handlowej. W parku handlowym, który został skomercjalizowany jeszcze przed rozpoczęciem budowy, ma znajdować się 7 punktów usługowo-handlowych. Wśród najemców znajdują się znane i lubiane marki takie jak m.in.: Stokrotka, Pepco, Dealz, TEDi oraz sklep zoologiczny Kakadu.
- Zgodnie z naszymi planami w Radomiu powstanie park handlowy, którego realizacja przebiega zgodnie z harmonogramem. Obiekt będzie zachęcał kompleksową i zróżnicowaną ofertą handlowo-usługową. W procesie komercjalizacji bierzemy pod uwagę najemców, którzy swoim asortymentem wzbogacą ofertę handlową dedykowaną mieszkańcom Radomia i jego okolic. Lokalizacja znajdująca się w otoczeniu często uczęszczanych szlaków komunikacyjnych oraz gęstej i rozwijającej się zabudowy mieszkaniowej jest niewątpliwym atutem i dużą wartością naszej inwestycji – powiedział Jakub Linka, Wiceprezes Zarządu RockCapital.
Położenie obiektu handlowego zostało dokładnie przemyślane i zaplanowane, by stał się on wzbogaceniem oferty handlowej dla mieszkańców Radomia i okolicznych miejscowości. Park powstanie przy skrzyżowaniu ul. Wandy Malczewskiej z ul. Przytycką, w bezpośrednim sąsiedztwie, istniejącego już sklepu Biedronka. Tak precyzyjny dobór lokalizacji gwarantuje, że konsumenci będą mogli zrobić wszystkie niezbędne zakupy w jednym miejscu przy dużej oszczędności czasu. W bezpośrednim sąsiedztwie parku handlowego znajduje się Publiczna szkoła podstawowa nr 15 oraz wiele mieszkań i domów, w otoczeniu wciąż powstają nowe osiedla.
- Cały zespół aktywnie pracuje nad naszym portfolio tak, aby RockParki w 100% odpowiadały potrzebom klientów, dlatego m.in. firma konsekwentnie realizuje swoją strategię inwestowania także w mniejszych i średnich miastach. Najważniejszym atutem inwestycji w Radomiu są dogodna lokalizacja, bezpośrednie sąsiedztwo osiedli mieszkaniowych, położenie przy głównych arteriach komunikacyjnych miasta, obszerny parking oraz możliwość wejścia do każdego z lokali oddzielnym wejściem, stąd projekt cieszy się dużym powodzeniem zarówno u klientów, jak i najemców. Z satysfakcją możemy więc powiedzieć, iż na tym etapie proces komercjalizacji obiektu jest w 100% ukształtowany. W obiekcie pojawią się zatem m.in. sklep spożywczy, drogeria kosmetyczna, sklep zoologiczny oraz sklepy oferujące odzież i artykuły gospodarstwa domowego – marki o uznanej renomie i zasięgu ogólnokrajowym. Wierzymy, że zaproponowana przez nas oferta handlowa przypadnie do gustu mieszkańcom Radomia i okolic, wzbogacając tym samym wybór i możliwości zakupowe. – zdradza Michał Osadczuk, Prezes Zarządu RockCapital.
RockCapital z wieloma sukcesami rozwija sieć parków handlowych w całej Polsce. Działa pod marką RockPark, której klientami są renomowane sieci handlowe, zarówno globalne, jak i lokalne. Firma profesjonalnie zajmuje się całym procesem inwestycyjnym, poprzez znalezienie atrakcyjnych lokalizacji, komercjalizację powierzchni, aż po budowę i przekazanie do użytkowania gotowych obiektów.
Generalnym wykonawcą projektu jest firma STB Budownictwo, która posiada ponad 10 lat doświadczenia w generalnym wykonawstwie projektów inwestycyjnych z branży handlowej.
Otwarcie parku handlowego w Radomiu zaplanowane jest na marzec 2023 roku.