Czwartek 24 kwietnia
Aleksandra, Horacego, Grzegorza

Bilety przez telefon - teraz także 24-godzinne

ts, MZDiK 2011-07-01 18:19:00

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji informuje, że od dnia 1 lipca 2011 roku system Mobilet w komunikacji miejskiej w Radomiu został rozszerzony o możliwość zakupu biletów 24-godzinnych. Do tej pory przez telefon komórkowy można było kupować tylko bilety jednorazowe.

System zaktualizuje się automatycznie, ale użytkownicy posiadający już aplikację Mobilet będą musieli wykonać standardową procedurę aktualizacji - z poziomu aplikacji: Ustawienia > Wybór usługi > Komunikacja > Opcje > Aktualizuj listę. MZDiK zachęca pasażerów do korzystania z możliwości zakupu biletów 24-godzinnych.

System Mobilet to nowoczesna platforma, pozwalająca zarówno na kasowanie elektronicznych biletów w komunikacji miejskiej, jak też na rozliczanie czasu postoju samochodów w strefie płatnego parkowania przy pomocy telefonu komórkowego. Dzięki tej usłudze bilety stają się dostępne wszędzie przez 24 godziny na dobę.

W Radomiu system Mobilet funkcjonuje w ramach testów od 14 lutego 2011 roku. Szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z usługi można znaleźć na stronie www.mzdik.pl (dział: Taryfa i bilety > Bilety przez telefon). Naklejki z instrukcją obsługi zostały także umieszczone w autobusach i na wielu przystankach.

Przez pierwsze cztery miesiące (od 14 lutego do 14 czerwca bieżącego roku) sprzedano w systemie Mobilet około 2000 sztuk biletów komunikacji miejskiej (liczba biletów normalnych oraz ulgowych rozkłada się mniej więcej po połowie).

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap