Centro to typowy przykład sieci fast fashion. Taka koncepcja handlowa zakłada dostarczanie na rynek najpopularniejszych w danym momencie fasonów i kolorów ubrań, obuwia, dodatków. Sklep kieruje swoją ofertę do modnych kobiet i mężczyzn w wieku od 17 do 30 lat. Asortyment każdego sklepu liczy ponad 2000. modelów obuwia i akcesoriów – fashion, casual, sport oraz classic.
– Nasz kolejny salon postanowiliśmy otworzyć właśnie w Galerii Słonecznej w Radomiu, bo widzimy tu duży potencjał. Rynek docelowy radomskiej galerii to 650 000 osób. Niewiele centrów handlowych w Polsce może poszczycić się dotarciem do tak szerokiego grona odbiorców. Cieszymy się, że już wkrótce mieszkańcy Radomia i regionu poznają nasze niepowtarzalne, oferowane w przystępnej cenie kolekcje – mówi przedstawicielka Centro, Joanna Purzyńska.
Centro rozpoczęło działalność w 2008 r. Sklepy są otwierane w najbardziej popularnych centrach handlowych, przeważnie w dużych miastach. Kolekcje Centro są odnawiane każdego miesiąca zgodnie z najnowszymi trendami, wyznaczanymi przez najlepsze światowe domy mody. Głównym założeniem Centro w kształtowaniu asortymentu jest nacisk na obuwie modne, stylowe, odpowiadające ostatnim światowym tendencjom w świecie mody, kształtowanie jedynej i niepowtarzalnej kolekcji. Zaletą jest przystępna cena oferowanych produktów.
Otwarcie salonu Centro w Galerii Słonecznej planowane jest na początek lipca br.
Centro otworzy sklep w Radomiu
Galeria Słoneczna w Radomiu podpisała umowę najmu z marką obuwniczą Centro. Na potrzeby sklepu spółka wynajęła lokal w radomskim centrum handlowym o powierzchni prawie 400 m2.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu